середу, 9 грудня 2015 р.

Взаємодія дитячого садка та ПМЛ з питань профілактики дезадаптації майбутніх першокласників

Зустріч вчителів початкових класів ліцею
та працівників дитячих дошкільних закладів.
Картинки по запросу правила тренінгу в картинках
В період довгих осінніх канікул, коли всі учні вдома відпочивали від навчання, набиралися нових сил, педагоги початкової ланки, практичний психолог та працівники дитячих дошкільних закладів № 5, 11, 30, 60 провели спільний психолого-педагогічний семінар «Взаємодія дитячого садка та ПМЛ з питань профілактики дезадаптації майбутніх першокласників». Семінар проходив у вигляді круглого столу з елементами тренінгу, де вчителі початкових класів мали змогу презентувати навчальний заклад та своє методичне об’єднання. Під час круглого столу педагоги та вихователі обговорили проблеми наступності у взаємодії дитячих садочків і навчального закладу. Практичний психолог ліцею Антощенко Ярослава Григорівна розповіла вихователям про те, як проходить адаптація їх вихованців до навчання у школі. Вчитель першого класу Бажан Олена Миколаївна підготувала буклет «Поради батькам майбутніх першокласників», який стане їм в нагоді. Ці буклети було передано для батьків.
На семінарі також піднімалось питання навчання першокласників у ліцеї. Педагоги наголошували, що в першому класі на уроках переважає гра як провідний вид діяльності першокласників. В ході семінару педагоги ліцею та працівники дитячих садочків мали змогу налагодити більш тісні та дружні стосунки.
Спільно з вихователями було створено словесний портрет майбутнього першокласника:майбутній першокласник - це вихована, ввічлива, чуйна і толерантна особистість, яка згідно своїх вікових особливостей вміє спілкуватися, слухати і чути; вміє висловлювати і відстоювати свою думку; має бажання пізнавати нове, незвідане, цікаве і позитивно сприймає навколишній світ.
Рекомендації учасників психолого-педагогічного семінару:
  1. Проводити спільні заняття з першокласниками та майбутніми учнями.
  2. Організовувати зустрічі з батьками майбутніх першокласників у дитячих садочках з метою надання їм необхідної консультації.
  3. Проводити підготовчі адаптивні заняття для майбутніх першокласників.
  4. Спільно проводити різні концерти, свята, ранки, спортивні змагання, тематичні виставки.
  5. Організовувати екскурсії для майбутніх першокласників в ліцеї.
  6. Спільно з вихователями проводити педради, психолого-педагогічні та методичні семінари, педагогічні читання, засідання методичних об’єднань, лекторії та посиденьки.
  7. На базі ліцею організувати роботу майстерні «Умілі рученята» для вихованців дитячих садочків.

Немає коментарів:

Дописати коментар